Hartolan terveysasema korjaustöiden tarjouspyyntö

  • Terveysaseman saneerauksen urakan sisältö määräytyy liitteenä olevien asiakirjojen mukaan
  • Tarjouksen toimitus sähköisesti 3.11.klo 12.00 mennessä
  • Näyttö keskiviikkona 20.10.2021 klo 14.00-14.30 välisenä aikana
  • Urakka voidaan aloittaa joulukuun alussa 2021 ja töiden tulee olla valmiit viimeistään 28.2.2022 mennessä. Työt tulee tehdä yhtäjaksoisesti siitä, kun työt on kohteessa aloitettu. Lopullinen töiden ajankohta ja kesto määritellään ennen urakkasopimuksen laatimista käytävissä selonottoneuvottelussa.

Hartolan terveysasema, Korjaustyöt työselostus liitteineen

Hartolan terveysasema, Tarjouspyyntö ja -ehdot pdf

Tarjouslomake terveysaseman korjaustyöt pdf

 

Lisätietoja antaa tekninen johtaja Janne Myntti.

 

Janne Myntti

Tekninen Johtaja,
+358447432252
janne.myntti@hartola.fi

X