Toimistosihteerin tehtävänä on palkkahallintoon liittyvät tehtävät, eläkeasiamiehen tehtävät, kunnan arkistovastaavan tehtävät, Dynasty-asiahallinnan pääkäyttäjyys, sekä muut yksikön toimistotehtävät. Hartolan kunnan palkanlaskenta on ulkoistettu Sarastialle, joten palkkahallinnon osalta tehtävänä on pääosin henkilöstön neuvonta ja ohjeistus sekä palkkahallinnon valmistelutehtävät.
Toimistosihteeriltä edellytetään tehtävän hoitamisen kannalta soveltuvaa koulutusta ja palkanlaskennan kokemusta. Palkkaus määräytyy voimassa olevan kunnallisen yleisen työehtosopimuksen mukaan (KVTES). Tehtävän täyttämisessä noudatetaan neljän (4) kuukauden koeaikaa. Tehtävä täytetään sopimuksen mukaan. Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen valinnan vahvistamista.
Kunnanhallitukselle osoitetut hakemukset opinto- ja työtodistuksineen tulee toimittaa 12.2.2020 klo 15.00 mennessä osoitteella Hartolan kunnanhallitus, PL 16, 19601 HARTOLA tai sähköpostilla kunta@hartola.fi.
Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Annika Blom puh. 044 743 2218
Hartola 28.1.2020
Kunnanhallitus
Hartolan kunta julistaa haettavaksi toimistosihteerin tehtävän